מרכז שירות טלפוני

במסגרת שיפור השירות הניתן לאוכלוסיית זכאי אגף משפחות והנצחה פועל מרכז שירות טלפוני ארצי, למתן מענה מקצועי, זמין ומיידי לפונים.

המרכז מאויש בנציגות שירות אשר מקבלות את פניות הזכאים ובמידת האפשר נותנות מענה מיידי למקרים של בירור ו/או בקשה לקבלת מידע כללי. פניות הדורשות טיפול ו/או מענה מקצועי מועברות לטיפול העובד הרלוונטי באגף, אשר מחויב במענה תוך 48 שעות ממועד קבלת הפנייה. הפיקוח והבקרה על מענה פניות אוכלוסיית הזכאים מבוצע באמצעות מערכת מיחשוב בהתאם לקבועי הזמן שנקבעו.

 

שעות פעילות מרכז השירות הטלפוני

פועל בימים: א' - ה' בין השעות: 08:00-18:00

מספר הטלפון: 03-7776700.

כמו כן, ניתן לפנות אל עובדי האגף ואל עובדי מרכז השירות הטלפוני באמצעות שירות "אשנב אישי" באתר האינטרנט או בכתובת מייל : kesher_mishpahot@mod.gov.il

 

 

השירותים הניתנים במרכז השירות הטלפוני

 -מידע כללי

-בירור זכאויות הפונה

-שליחת טפסים על פי פנייה

-שליחת חוברות זכאות על פי פנייה

-העברת פנייה אל עובדי האגף

-בירור לגבי מועדי טקסי התייחדות

-מידע כללי בנושאי הנצחה

 

חשוב לדעת ! לשם קבלת שירות ממרכז השירות הטלפוני, אנא הצטיידו במספר תיק של הזכאי או במספר תעודת זהות.